Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

onsdag 5 november 2014

En annorlunda dag....fast det inte ens var en festdag

Hej och kul att du besöker min sida

Idag har varit en sådan tung dag. Har inte känt mig så bra med halsont och yrsel. Det har blivit soffan hela dagen med datorn i knäet och med aptiten har det varit si och så idag, bara en banan till frukost och lite yoghurt till lunch

Så det jag kom på idag  att jag måste ha Ingefära och honung för att kurera mig och den mat jag kunde få ner idag var en räkmacka och så fick det bli fast det inte ens var en festdag 


Och så fick det bli Ingefära och Honung i mitt te 


Ingefära är verkligen läkande för kroppen

Den tar ut gifter från kroppen och är bra botemedel mot illamående

Läs mer här












Den här räkmackan går ju inte att låta bli att äta. Konstigt nog att jag, som inte haft aptit på hela dagen , men ändå kan vara sugen på en räkmacka.



















Nu fortsätter jag kvällen med te och soffan 

och laptop i knäet att jobba via internet som jag brukar( i din mån jag orkar, för mellanvarven tar jag en tupplur också )



Ha en bra kväll !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis