Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

fredag 14 november 2014

Allt är digitalt och internetbaserat.....Jobba hemifrån och skapa inkomst medan du lär dig

Hej och välkommen

Fredag och en hel helg framför igen. Denna helg blir det en massa målning hos oss. Vi håller på att måla vårt furutak i köket som skall bli vitt. När vi flyttade in i huset var alla tak i furu, så vi har gjort en hel del jobb med dem. Själv tycker jag att furu hör ihop med finsk bastu, så det var ett måste att måla det vitt och det blir ju så mycket snyggare.

Ja och så ska jag hinna jobba lite också tänkte jag. Mitt arbete ger verkligen inspiration och en kick varje gång. När jag var anställd var det fåtal gånger jag kände en sån glädje som gör idag med mitt internetarbete. 

De är så kul för denna veckan fick en i vårt team en sån framgång och vi gläds med honom och ger honom ett stort grattis. Han skrev till mig så här " Tack Marjukka för all ditt stöd och inspiration i med och motgång. Det är underbart att ha en community att dela framgångar med" Detta värmde nåt oerhört och det känns bra att det blir resultat, efter hårt arbete. 





Allt är digitalt och internetbaserat


Jobba hemifrån eller var du än befinner dig

Skapa inkomst medan du lär dig


Det här ingår SFM & DEA affärskoncept


SFM & DEA förser dig med produkter med hög efterfrågan på marknaden
SFM & DEA hanterar all leverans av produkter samt uppföljning med kund, dvs säljer åt dig
SFM & DEA förser dig med hög konverterande webbsidor med ett unikt affiliate ID
SFM & DEA skicka ut automatisk e-mail utskick då dina leads skriver in intresseanmälan
SFM placerar alla dina webbsidor under deras system och underhåller dem åt dig om du har tidigare webbsidor relaterat till samma niche.SFM & DEA hanterar alla kundservice samtal
Unikt online kontor med live rapportering så du alltid kan hålla koll på dina siffror i din verksamhet
Kurser online och upp till 10 live träningar i veckan för att främja din verksamhet( blir också inspelade)
SFM & DEA hjälper dig att bestämma din vinstmarginal genom att utveckla en personlig affärsplan för dig
SFM erbjuder utbildning, support, verktyg, business mallar, strategier, mentorskap,coaching och community
Affärssystemet har ett unikt spårningssystem så du alltid vet varifrån dina försäljningar sker.
Och mycket mera till


Intresseanmälan via svensk sida: HEMSIDA






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis