Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

fredag 4 juli 2014

Jobba via Internet - Vill du slippa allt vad försäljning heter och titta närmare på sfm online verksamhet

Hej och välkommen till min sida

Att sälja kan vara väldigt skrämmande om man aldrig har gjort det. De flesta MLM koncept ger ingen utbildning på hur man säljer och som nybörjare är det verkligen ingen lätt match
En hel del får under sin livstid förfrågan av någon vän att börja sälja tex, Aloevera, Vatten, Juice, Choklad, Shaker, Smink, osv.....Några tackar nej direkt för de vågar inte, medan andra säger ja för att kanske kunna tjäna en slant. Oftast brukar en del falla för de får ingen utbildning på hur de ska jobba gentemot kunden och den förlorar vänner eftersom de flesta MLM koncept går ut på att du ska sälja till dina vänner och familj.

Jag var själv inne i MLM branschen för några år sen. De var en tuff tid och att jag skulle få mer frihet, var inte sann för folk vill ha produkter på kvällar och helger och det var just den tiden som jag missade min tid med familjen. Jag stod ut i par år och kom ingen vart med businessen. Sen säger jag inte alla råkar ut för samma ska som mig. De finns de som blir framgångsrika i MLM också, men de flesta har då jobbat ca 15- 17 år innan de når dit.

För mig var det för en lång tid att skapa en bra livssituation med hyfsad ekonomi. Så jag började kolla Internet efter något där man slapp sälja själv och kunde jobba endast via Internet, utan lager och inte behöva jaga folk. Så jag hittade ett digitalt koncept och på den vägen blev det. Det har gått tre år sedan som jag började jobba med denna internet verksamhet och är evigt tacksam för jag fann det. Idag har frihet, mer tid med min familj och kan unna mig spontana resor och inköp. Men det är inte pengarna egentligen som är det viktigaste utan friheten att jag inte behöver stiga upp tidigt inga resor utan jobbar hemifrån och de bästa att jag kan ha jobbet med med mig var jag vill och så brinner otroligt för detta. har jag ledigt nån timma så kliar det i fingrarna att få komma till Iphone eller datorn för jobba lite. Det låter inte klokt i andras öron, men jag älskar verkligen mitt arbete.



Från det ena till det andra måste jag dela med mig denna otroliga försäljare och hans teknik


 

Men vill du slippa allt vad försäljning heter och titta närmare på sfm online verksamhet

Via svensk support går det bra att göra en intresseanmälan

Jobba / Arbeta var du vill eller hemifrån


Första steg: Applikation, dvs ansökan ( ej bindande ) 
Via svensk support går det att ställa alla frågor eller gå direkt in och göra en applikation
Glöm inte svara på applikationen för att komma vidare...
Intresseanmälan via svensk sfm support HEMSIDA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis