Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

fredag 28 februari 2014

Jag vill ge dig en inblick om hur man kan jobba endast via Internet med ett världsbeprövat affärskoncept

Hej och välkommen till min blogg

Att ha disciplin när man jobbar hemifrån är viktigt, dvs att man inte börjar städa eller göra andra saker. Men däremot är det väldigt viktigt att ta ledigt också, så man inte bara kör på och börjar känna sig sliten,

Själv har jag lagt upp min lediga dag på fredag, så grabben min får vara ledig från dagis och vi gör nåt kul tillsammans. För mig är det viktigt med att få följa mitt barns utveckling och vara med honom så mycket som möjligt och därför såg jag den här chansen att helt jobba hemifrån och endast via Internet-


Detta är livskvalité för mig, att få vara nära min familj, ej behöva ta mig ut för att jobba, ej behöva sälja själv och kunna jobba när jag vill. Jag är tacksam för att jag startade och investerade i min internet verksamhet med SFM & DEA



Jag vill ge dig en inblick om hur man kan jobba endast via Internet med ett världsbeprövat affärskoncept som är grundat av Stuart Ross & Jay Kubbasek

  dea-splash-logoEtt system , SFM & DEA, som har alla verktyg, utbildningar , färdiga hemsidor  , hemsidor som du kan själv göra, support, auotomatisk email utskick till kunder, spårningssystem etc…
Även ett nytt extra system ingår – Digital Business Lounge
Som har ännu mer tänkbara verktyg för dig som vill jobba online och framgångsrikt
Experterna spår att systemet kommer bli en succé, och få folk från olika delar av världen att ta del av i sin business
Ett system som har väldigt mycket för den som uppriktigt sagt vill utveckla sin verksamhet och det senaste inom teknologin och vill bygga professionella webbsidor
Detta ingår i DBL systemet

My Banner
  • Domäner
  • WordPress hemsida uppbyggnadsverktyg
  • Multi-Site Hosting – perfekt för marknadsförare med många hemsidor, tjänster, varumärke ( styrs från kontrollpanelen i DBL kontot)
  • WordPress 101 – en instruktions video hur du skapar en WordPress hemsida
  • Digital writers – hjälpprogram hur man skriver artiklar
  • Your tube player – enkelt skapa och anpassa videon, bädda in koder från video ID eller webbadresser och många olika anpassningsbara funktioner för den som vill jobba med video marknadsföring
  • och mycket mera till…..
Ett fantastiskt affärssystem som är unikt på internet marknaden
Det ligger en stor kunskap och utveckling i denna online verksamhet


Vad vill du göra med ditt digitala liv?
Via svensk sfm support går det att göra en intresseanmälan och få all info om hur man går tillväga HEMSIDA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis