Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

torsdag 27 juni 2013

Vår historia : Hur vi började jobba hemifrån och endast via Internet

Hej igen!

Att kunna jobba hemifrån har gett mig många möjligheter och familjen anpassar sig efter hur situationen är. Behöver jag jobba några timmar på kvällen så fungerar det utmärkt. Nu under sommaren har jag lagt mina arbetstimmar till kvällen. 

Det bästa med att arbeta hemifrån och bara via Internet är att jag kan jobba var jag vill. Om vi reser tar jag alltid laptop med mig, så jag kan lägga några timmar på arbetet.

För några år sedan jobbade jag med Wellness och sålde hälso produkter och coachade folk till bättre hälsa. Men tyvärr var det inte min grej, för jag ville se mer resultat än vad personerna ville. Och så var jag så trött på att behöva springa och dela ut reklam till hushållen för de skulle hitta mig. Och dessa event som min man och jag stod på. Visst det blev en del kunder som vi jobbade med. 

Men så en dag var vi så trötta på jaga och jaga och ändå inte tjäna så bra. Så vi började söka på Internet på olika koncept som kunde ge en möjlighet till bättre inkomst

Det var rena slumpen att vi kom i kontakt med rätt personer som hjälpte oss igång och på den vägen är det idag. Vi har jobbat med detta otroliga online system sen 2 år tillbaka och inte minst vilka killar dessa grundare,  Jay & Stuart. Det har jobbat den hårda vägen för att nå dit de är idag och vilket system de har skapat och inte mist dessa unika digitala produkter.

Vi har också blivit fler svenskar i teamet och Strom & Bir blev våra första svenska business partners. Med hjälp av dem har vi nått den svenska marknaden otroligt bra. Visste du att svenskarna är en av de nordiska länder som söker mest på Internet om arbeta hemifrån koncept.

Lyssna gärna till våra kompanjoner


För ännu mer information  , svensk video Info : KLICKA IN HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis