Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

tisdag 25 juni 2013

Om du tittat länge efter något att jobba med och helst via Internet, då ska du höra vad jag har att säga dig

Hej och välkommen

Visst är det underligt, när man minst anar så plötsligt står man där inför ett vägskäl
Ska man våga hoppa på tåget

Något som jag lärde mig då jag gick min stress och friskvårds utbildning var att säga nej till det jag verkligen inte ville och ta till mig det jag verkligen ville göra och skapa något bra av det

Jag vill inte sitta i framtiden och säga " att varför gjorde jag inte det som jag hade chansen till "

Att jobba hemifrån online är inte bara drömmen utan det är verklighet som fungerar utmärkt tack vare den digitala ekonomin idag

Då jag hittade detta unika koncept och började mitt samarbete med svenska sfm mentorer, visste jag inte så mycket om hur jag skulle driva trafik på Internet, alltså att kunderna världen över skulle hitta tjänsten eller online systemet som jag jobbar med idag.

Tack vare dessa svenska killar fick jag hjälp och stöd att bygga upp vår internet verksamhet framgångsrikt. Jag behövde aldrig skapa egen produkt utan tjänar pengar på de produkter som online programmet tillhandahåller .

Friheten som jag har skapat med detta går inte beskriva. Det är en otrolig känsla att kunna vara mer med mina barn och jag kan jobba var jag vill eller när jag vill, med min laptop som arbetsverktyg och så klart med internet uppkoppling också






Vill du kunna göra allt du drömmer om?

Varje dröm börjar med ett litet frö av hopp, med en vision

Vad är din vision?

 


Vill du jobba var du vill och skapa din egen frihet och förverkliga dina drömmar.

Har du 100 % drivkraft och är framförallt fast besluten att lyckas förändra din livssituation?

Stämmer detta in på dig, då ska du verkligen läsa vidare



Är du en av dem som är fruktansvärt trött på att arbeta långa arbetstider för en liten inkomst?

Är du trött på att vara stressad och trött och känna dig otillräcklig för familjen?

Om du tittat länge efter något att jobba med och helst via Internet, då ska du höra vad jag har att säga dig



 

Varje dag kan du se annonser där det står, skapa ekonomisk frihet, bli rik online, bli rik hemifrån , jobba hemifrån och tjäna pengar snabbt , osv...

Varför misslyckas 97% av de människor som starta att arbeta hemifrån via internet med en företagsmöjlighet?

Det beror på för höga förväntningar, de blev sålda i tro om att de skulle tjäna en massa pengar snabbt och få en tidsfrihet väldigt fort och oftast har dessa arbeta hemifrån koncept ingen strategi hur du ska driva trafik på Internet och ingen direkt kvalitetsprodukt att visa upp

Sökmotorer som Google och Yahoo har börjat och städa bort oseriösa webbsidor som lovar en stor inkomst för ringa arbeta, detta slutar med att webbsidorna blir avstängda från deras nätverk och de är ej tillåtna att marknadsföra med deras plattform. Detta är en dödsstöt mot en internet verksamhet eftersom Google och Yahoo är de största söknätverken online. I själva verket är detta bra för de som tror att de kan tjäna pengar på girighet genom att lura in människor genom vilseledande marknadsföring kommer att försvinna från internet och få en tankeställare.

Sanningen är att på internet så är det ingen skillnad att driva en verksamhet om du jämför att driva en vanlig verksamhet offline. Det krävs att du bygger upp din verksamhet på samma sätt som du gör med en traditionell verksamhet. Däremot på internet så har du helt andra valmöjligheter för att bygga upp din verksamhet genom alla smarta verktyg, social media och bloggning för att nämna några få.

Ingen kan sitta och säga att du kommer att tjäna si och så mycket pengar efter en viss period med en internet verksamhet. Det går däremot att uppskatta en viss period om du följer de steg som människor har gjort för dig för att se nån sorts av tidsram på kommande resultat. Det vore olagligt och oetiskt att lova dig ett exakt datum samt hur mycket pengar du kommer att tjäna.
I slutändan är du själv ansvarig för att få din hemma verksamhet att fungera.
 

Våra samarbetspartner Strom & Bir, tror på att ge så korrekt information som möjligt så människor vet vad de ger sig in på samt att vi är väldigt tydliga med hur mycket pengar som kommer att krävas från din sida när du ska bygga din internet verksamhet.
Du måste bygga upp din verksamhet på rätt sätt från början och det vill säga med rätt kunskap.
Vad är då rätt kunskap?
På internet så måste du lära dig dessa element för att komma någon vart, det kvittar vad andra har sagt till dig, detta är obligatoriskt.












1. Internet marknadsföring
Många tror eller blir tillsagda att på internet skapar du bara en webbsida och erbjuden en tjänst eller produkter sen kommer du att få kunder. SVAR NEJ. Du måste marknadsföra din webbsida på samma sätt som du skulle marknadsföra t.ex. en klädaffär för att få kunder. Internet marknadsföring är inte svårt att lära sig men det kan ta en viss tid beroende hur lätt du har för att lära dig nya saker. Internet marknadsföring klassas idag som en av världens bästa färdigheter eftersom det öppnar så många dörrar. Kan du lära dig internet marknadsföring så kan du i princip marknadsföra vad som helst runt omkring i hela världen eftersom internet har du tillgång till över 2 miljarder potentiella kunder. Det finns både fria och betalda marknadsföringsstrategier på internet varav de betalda ger snabbast resultat. På internet har du också en möjlighet att stärka ett varumärke på ett väldigt effektivt sätt eftersom du kan använda dig av innehålls inriktning. Detta innebär att skriva om din verksamhet på t.ex. en blogg, ge människor bra tips och lösa människors problem. Du kan skaffa följare på internet som inte var möjligt förr med vanlig traditionell marknadsföring på samma sätt. Du kan idag skriva innehåll på internet som hela världen har tillgång till och detta är kraftfullt.
Vad är då det andra elementet du måste ha med?

2. Konvertering
Det kvittar hur många besökare du har till din webbsida, kan du inte konvertera de besökarna till betalande kunder så är din webbsida totalt värdelös och du kommer ingenvart. Detta är en färdighet som du måste lära dig eller låta någon annan göra åt dig. Detta innebär att skriva säljbrev, du behöver kunna utforma texten på din webbsida på ett sådant sätt att människor verkligen blir intresserade och köper något från dig. Detta är psykologiskt tänkande i en säljprocess och det kan du ta del av via videoinformationen som du hittar nederst
Dessa två element är obligatoriska och du måste lära dig dem om du ska kunna driva en framgångsrik internet verksamhet.

Med sfm erbjuder vi dig en möjlighet att tjäna pengar samtidigt som du lär dig allt detta eftersom vi samarbetar med ett företag som ger dig denna kunskapen tillsammans med en komplett internet verksamhet som är färdig för starta.

Svensk sfm support : Klicka In Här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis