Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

tisdag 4 oktober 2016

Idag valde jag köket för omväxlingskull

Hej och välkommen till min blogg. Idag är himmeln blå och solen skiner bra skarpt och jag har precis suttit och solat mig på vår balkong. Känns lite konstigt så här fjärde oktober att kunna sitta ute fortfarande.

Häromdagen gjorde jag en fin höstkruka. Det liksom hör till årstiden, även om hos kallar metrologerna  att det är sommar








Fast nu är det dags at börja jobba igen. Idag valde jag köket för omväxlingskull. Annars är min favoritplats soffan i vardagsrummet. Där kan jag sitta skönt med laptop i knäet och samtidigt se på olika tv serier och arbeta, nytta med nöje helt enkelt

Att jobba med SFM affärskoncept är en otrolig frihet. Man kan jobba precis var man vill ifrån och bestämmer över sig själv. Vill man ha kontakt med andra så har SFM en egen gemensam forum där man kan prata med folk från alla håll i världen. Det är verkligen jätte roligt

Vill du jobba endast via internet? Få e-mail information om konceptet av Stuart & Jay ( grundarna till SFM )


Med detta vill jag önska dig en fortsatt bra dag




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis