Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

onsdag 6 april 2016

Otroliga semestertips

Hej och välkommen

Vad ska du hitta på i sommar eller på din semester? Jag hittade några väldigt bra tips

Nåt som jag tyckte lät väldigt spännande och barn skulle säkert uppskatta det väldigt mycket. Är att åka på Helikoptersightseein och få en upplevelse och se över hela staden. Man kan välja mellan Malmö, Göteborg eller Stockholm

Detta måste jag verkligen göra med min familj , se Malmö ovanför och upptäcka den vackra stad






Jag har även några fler tips som skulle passa en familj. Som tex,
Gokart för familj. Det passar bra för den som gillar spänning och fart. I deras paket kan man välja mellan flertalet olika banor både inom och utomhus. Så är det en solig dag så passar utomhus jätte bra och har mindre och göra en regnig dag, så finns också alternativet att köra Gokart inomhus. Låter väl otroligt spännande. Jag tänkte göra detta med min grabb i sommar, för han älskar bilar och skulle säkert tycka om detta.



Här via denna hemsida kan du hitta ännu fler aktiviteter som man kan göra med sin familj https://www.greatdays.se/familj

Bildresultat för gokart

 
Nåt som också lät lite kul för äldre barn, Familjedag på Nils Holgerssons Värld. Det är en familjepark med äventyr. Där finns aktiviteter som tex, jaktsimulator, höghöjdsbana med upp till 9 meter över marken, hoppa på en hoppkudde(16meterx10meter), klättra i ett 5 meter högt klätternät. De har även minigolf, vilket de flesta barn uppskattar. Där finns även Sveriges största trampbilsbana med över 100 trampbilar för vuxna och barn och allt detta finns i Vimmerby




Något som också är underbart och avkopplande är att göra en relax aktivitet. Det uppskattas  av alla åldrar  som tex Spadag på Sankt Jörgen Park i Göteborg. Här har man naturen nära och det verkligen underbart ut här. Jag skulle göra allt för försöka komma hit med min familj.Att hitta på nåt på sin lediga dag eller semester, är ingen svårighet om kan går in på Greatdays hemsida. Där finns hur mycket som helst att välja på ifrån äventyr, spa, ridning, flyga luftballong, gokart, helikoptersightseein osv... Ge dig själv och din familj en
underbara upplevelse.

Med detta vill jag önska dig en fortsatt bra dag







http://jobbaviainternet.blogspot.se/2016/04/otroliga-semestertips.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis