Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

måndag 4 april 2016

Du kan jobba var ifrån du vill, Sverige, Finland, Norge, USA, Spanien....

Hej och välkommen

Ny vecka och nya utmaningar

Idag har jag hunnit med Power Walking och en hel del arbete
Att jobba som digital entreprenör är väldigt givande och utvecklande. Jag väljer precis var jag vill jobba. Det har blivit en hel del bloggande med min andra bloggar och så en hel del jobb på Facebook



Det finns så mycket att jobba med på Internet. Det gäller bara se om koncepten passar.




Jag och min man Ulf Bengtsson , jobbar med sfm affärskoncept och marknadsför deras affärssystem och deras digitala utbildningsprodukter och tjänster och deras säljavdelning gör det grova jobbet åt mig, alltså det gör det till alla som jobbar med deras koncept. Därefter får jag betalt när de säljer och det kan vara allt ifrån 100 dollar - 8000 dollar på försäljningarna. Pengarna är en otrolig bonus, men själva jobbet är så roligt att man funderar inte på hur mycket pengar som ska komma in till kontot. Och friheten ska vi inte bara tala om, den är guld värd att kunna jobba hemma och vara nära min familj.

Hur ser din vardag ut? Trivs du med ditt arbete? Få du den utveckling du önskar?


sfm affärskoncept är perfekt för den som vill bestämma över sig själv vara sin egen chef. Konceptet passar även småbarnsföräldrar som vill vara närmare sina barn och jobba på hemmplan

Även om man har redan en annan sysselsättning så fungerar det bra att arbeta med sfm affärsmodell



För dig som inte vill ha en produkt som man måste ha på lager eller måste beställa direkt från företag och sen skicka till kunderna är detta en otrolig möjlighet att arbeta med sfm affärsmöjlighet och jobba med egen internetverksamhet

Med sfm affärskoncept kan du marknadsföra deras digitala utbildningsprodukter och tjänster på Internet. Du får utbildning på hur du marknadsför dem och du får betalt och du säljer ingenting utan det gör sfm säljavdelning åt dig, det gör de till alla som jobbar med deras tjänster


Du kan jobba var ifrån du vill, Sverige, Finland, Norge, USA, Spanien, Italien, Australien osv..

En 7 dagars kostnadsfri videoträning med Stuart & Jay ( grundarna till sfm )

HEMSIDA









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis