Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

onsdag 14 oktober 2015

Tiden går och jag bara älskar mitt arbete

Hej och välkommen

Har varit en givande dag , med både arbete och familjen

Tiden går. Det är över fyra år sedan som jag startade igång att arbeta med detta otroliga affärskoncept. Min vision var att vara nära min familj och att jag skulle jobba när jag ville. När jag 2011 letade efter något som kunde ge mig och min familj förändring, dvs leva vårt liv på våra villkor och skapa den inkomst vi alltid velat ha, så var det ingen tvekan att vi skulle testa detta. Vad hade vi att förlora och de bästa var att där var fler från Sverige och Norge som också hade startat igång och då visste vi att det var seriöst.  Men visst det passar inte alla att jobba endast via Internet. För mig har det varit idyllen. Jag kan jobba när jag vill och varifrån jag vill, bara jag har en internetuppkoppling. Det spelar ingen roll om du inte kan något om business, eller hur man jobbar på Internet. Du får all utbildning och blir expert på att driva trafik och kunderna kommer att hitta till din sida som du får i konceptet. Det bästa är också att vi jobbar inte som säljarna gör utan vi har ett säljteam som gör jobbet åt oss, nämligen säljer åt oss och så får vi göra det roliga istället. Vi bara ser till att utbilda , marknadsföra och jobba med att tex, blogga, skriva, artikel , forum,  Facebook, Twitter, Link ed, Pinterest, annonsera osv..



en videoinfo där sfm medlemmar berättar om SFM affärskoncept









Vill du ha mer info till din e-mail , gör en intresseanmälan

HEMSIDA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis