Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

fredag 16 oktober 2015

Jobba och få betalt för digitala produkter

Hur ser din vision ut? Har du en bild över det du vill ha ditt liv?



Eller går du i samma spår och känner ingen förändring

Att jobba med sfm affärskoncept är en livsstil, dvs du har en frihet att jobba var du vill ifrån
Du väljer precis hur mycket tid du vill lägga och du utbildning på hur du ska jobba.

När jag började hade jag ett annat jobb och började med sfm i en liten skala och efter en tid kunde jag släppa mitt andra arbete och helt jobba med sfm

Jag jobbar med mycket personligutveckling och så får betalt för att kunderna köper de digitala utbildningarna som finns i konceptet. Nu säljer jag inte utan det gör ett säljteam åt mig och jag får betalt för detta. Alla över 18 år kan ha en egen internetverksamhet med SFM och jobba fram sin framgång och man har en 365 dagars garanti.

Vill du veta mer om konceptet?

Lyssna till Stuart och Jay, grundarna till SFM affärskoncept
och vad andra medlemmar säger om SFM


Få information till din e-mail

HEMSIDA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis