Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

tisdag 21 april 2015

" Gör det NU!! eller ångra dig i graven "

Hej och välkommen

Hur många har inte otroligt bra idéer och drömmar?

Bildresultat för drömmar





Men hur många procent av folket gör slag i saken och följer sina drömmar?



Inte är det många procent

Att våga byta yrkesinriktning 
" 30 % av svenskarna vill ha ett mer utvecklande jobb men gör inget åt det. "

Jag har bestämt mig och håller min vision i liv genom att tänka på den mellanvarven och tittar på bilder och jag vet att en dag kommer jag dit

Läste en otroligt bra sida, som får en att tänka efter


30 skäl till varför det är så viktigt att följa sina drömmar







Lästips : Gör det nu - eller ångra dig i graven

Så här säger en läsare om boken

”Det bästa med boken var sättet den var skriven på, enkel att förstå och gav konkreta tips.
Den har absolut hjälpt mig, den gav mig verkligen en spark i baken och fick mig att inse att det bara var att bestämma sig! Jag kommer förmodligen läsa om den flera gånger. Jag skulle rekommendera den till alla, även den andra boken jag köpte, "Rivstart" var hur bra som helst.”


























Shoppa snygga klänningar   HEMSIDA










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis