Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

lördag 28 mars 2015

The six figure mentors....visar vägen för framgång...med support, utbildning, strategier och digitala verktyg

Häng med du med. Den digitala ekonomin ger enorma möjligheter

Att få vara närmare familjen och jobbet hemifrån är var de flesta drömmer om

Jag bestämde mig 2011 att det skulle vara min verklighet att kunna jobba hemifrån och samtidigt kunna umgås mer med min familj och göra olika aktiviteter utan att behöva fråga en arbetsgivare. Nej jag ville bestämma mina tider och mitt arbete och så blev det

SFM har betytt väldigt mycket för vår familj och vi otroligt tacksamma för all stöd och utbildning vi har fått på vägen.

Vad vill du göra med ditt digitala liv?

Lyssna till Stuart Ross ( grundaren av sfm affärskoncept )






Få info till din e-mail om hur du kan starta igång att jobba via Internet och skapa din inkomst

Intresseanmälan : HEMSIDA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis