Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

måndag 9 mars 2015

Du är den ende som kan skapa din egen verklighet

Vad du än vill ha ditt liv,är bara du själv som kan skapa fram den verklighet?

Varje önskning du vill ha, kommer du dra till dig? 


Bildresultat för attraktionslagen


Tänk att du redan har det! Skriv ner allt du vill ha nu och tänk att du redan har det
Se efter en tid vad som sker.

De är ingen myt att du kan få det du önskar. Vi blir vad vi tänker

Du kan medvetet skapa ditt liv, här och nu

En gåva vi alla har är att känna tacksamhet. Tacksamhetens kraft - En väg till förändring

När du vaknar eller lägger dig, ska du tänka över allt du är tacksam för och säga det till dig själv.

Jag är tacksam för att jag frisk
Jag är tacksam för att jag har min familj
Jag är tacksam för att denna dag blev så bra
Jag är tacksam för att livet ger mig så mycket glädje
osv......


För att få en förändring i sin tillvaro, ska du fundera på allt som blockerar och känns negativt. I detta fall ska du ändra allt som du inte vill ha. Och fundera starkt på allt du vill ha istället 

Den som bara kan utvinna det positiva och vet hur du ska ha det, är bara du som vet. Långt inom dig finns en kraft som du bara du kan ta fram och låta bygga upp starkare och starkare.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis