Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

tisdag 5 augusti 2014

Jobba Via Internet - Att investera till mig själv vad det bästa jag gjort

Hej och välkommen

Varför jag valde att jobba endast via Internet. Jo för friheten och för att jag kan jobba varifrån jag vill. Från början hade jag kvar mitt förra jobb och sen efter ett tag när det började få resultat, så minskade jag ner tiden till mitt förra jobb och när ännu en tid gått så kunde jag lämna det förra jobbet helt.

Idag är jag väldigt tacksam att jag hade det tålamod och jobbade hårt från början, för idag körs mycket på automatik. Det jag gör är marknadsför konceptet och jag säljer aldrig utan det gör sfm säljteam åt mig. 

När jag började bestämde jag direkt att  Elite skulle jag vara,   för 50 % ville jag tjäna på varje försäljning sfm gjorde åt mig. Och då fick också jag utbildningspaket silver på köpet. Wow vilken utbildning , helt digitalt och event ingick.

Att investera till mig själv vad det bästa jag gjort och det jag som tjänar på varje produkt som säljs av sfm 

Och att allt handlar om hur man blir en proffsig digital entreprenör och lär sig sälja och marknadsför vilekn produkt som helst. Men de bästa är också attman behöver inte ha egen produkt utan marknadsför de utbildningsprodukter som sfm erbjuder, Silver, Gold, osv...










Som mamma till en 5 åriing så krävs det att man har tid över för hans lekar och aktiviteter och det får jag genom att jag lägga upp mitt arbete precis hur jag vill och aldrig behöver vara plats beroende






Upptäck hur du kan jobba online och hemifrån med sfm internet koncept





Via svensk sfm support kan man göra en intresseanmälan och då få en 7 dagar info via e-mail


HEMSIDA





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis