Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

fredag 29 augusti 2014

Hur det hela började då jag började jobba via Internet

Hej och välkommen

Om allt vore möjligt, vad skulle det innebära för dig

För mig var det inte en självklar sak, att veta vad jag ville. Det tog några vändor innan jag kom på vad det jag ville göra. Det jag var överens med mig själv  var att jag ville bara jobba via Internet.

Men vägen var inte självklar för tre år sedan, då jag började leta efter möjligheter och framförallt inte på svenska Google sidor. Det jag hittade var en massa undersökningsprogram som bara gav några kronor för varje undersökning man gjorde, inget man kunde överleva på. Och så en massa olika MLM koncept där man skulle sälja shaker till hudvård. Inget som passade mig direkt. 

Så en dag fann jag en annons på Facebook, en sån där sidoannons som var väldigt nytt då. I annonsen stod det om jag sliter i mitt jobb och kände mig rätt träffad för på den tiden jobbade jag med wellness och det var rätt tungt, att stötta folk till att gå ner i vikt och när de då inte var motiverade så blev det ännu tyngre. Så annonsen var mitt prick och började kollade upp den och på den vägen blev det och idag är jag tacksam över att jag hittade något som passade mig.

Framförallt är det friheten som gör detta så otroligt roligt och inspirerande. Du kanske undrar om jag kan leva på detta och självklart gör jag det idag. Men du ska veta att det kräver hårt jobb från början, inget som sker över en natt. Det krävs att man har 110 % vilja och att man inte ger upp om det kommer motgångar. För visst kämpade jag i början , men det gick också väldigt bra när det började rulla på.

Via svensk support får du en 7 dagar info via email



Arbeta/jobba hemifrån eller var du än befinner dig, med sfm online verksamhet och utvecklas framgångsrikt


Intresseanmälan via svensk sfm support: HEMSIDA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis