Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

lördag 30 maj 2015

Träning ska vara roligt

Hej och välkommen till min blogg

Att motionera och träna regelbundet ger verkligen energi. För min del fick jag en liten varning när jag väntade grabben. Det var sex och halvt år sedan som jag hade graviditets diabetes som efter förlossningen över gick till det normala. Men min läkare sa till mig att det var väldigt viktigt att jag motionerade regelbundet för att inte få ålders diabetes i framtiden. Så idag försöker jag vara noga med just att få in rörelse varje dag. Visst hade jag en svacka för nåt år sedan och då höjdes blodsockret direkt, dvs när jag slarvade med min dagliga motion. 

Men för dig som kanske har börjat fundera på att få in mer träning men har inte tid att gå på gym eller har svårt att komma hemifrån. Så finns det många olika träningsredskap som man kan ha sitt hem. 

Här kommer några tips


TITAN 100 KG HOMEGYM

Nu har webbutiken upp till 40 % rea på utvalda produkter

Titan 100 kg Homegym


Om man behöver massage 

" SKLZ Accupoint Massager har designats av professionella tränare och den är bla skräddarsydd för ryggraden. Istället för med tennisbollar kommer du åt ömma punkter över hela kroppen. Materialet är slitstarkt och lätt att rengöra. Diametern för var och en av kulorna är 6,5 cm. och den totala bredden är 13 cm."
Accupoint Massager


" Titan Go V100 är en stabil crosstrainer med en lång steglängd för att vara en bakhjulsdriven crosstrainer. Displayen är lättanvänd och ger en bra och effektiv träning.Med en crosstrainer formar och bygger upp musklerna samtidigt som du får bra konditionsträning. Regelbunden träning hjälper dig också att hålla vikten nere och energin uppe. Displayen visar allt du behöver veta som tid, hastighet, distans, kaloriförbrukning och puls, som mäts genom sensorer i handtagen. Motståndet visas i watt. Crosstrainern flyttas enkelt undan mha transporthjulen. "


Titan Go V100



LÖPBAND - BRA

" löpband som passar utmärkt för den som vill komma igång med sin träning. Master T565 är nämligen mycket enkelt att använda även för den ovana löparen.

Motorn på 1,5 HK levererar en topphastighet på 16 km/h. Löpbandet är utrustat med dämpningskuddar under löpmattan för att ge en bra och bekväm dämpning. Löpbandet är hopfällbar och är utrustat med hjul för enkel förflyttning."

Master T565

Till webbutiken -----> KLICKA HÄR













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis