Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

fredag 7 mars 2014

Möjligheterna på Internet - #Jobba Online


Hej och välkommen till min blogg

Idag har det blivit en hel del timmars jobb, fast jag brukar lägga fredagar som min lediga dag

Tänkte ta ut grabben så han får träna att cykla. Han är på god väg och har inga stödhjul utan en pinne bak på cykeln. De är skönt att ha våra fredagar tillsammans och få kvalitets tid

Och så har jag har läst en hel del om Raw food och tänkte hälso boosta mig med rawfood smoothies. Så det blir en runda till affären och hitta grönsaker och frukt. Jag tycker det här med Raw Food är väldigt intressant och så tror jag att man mår otroligt bra av maten.

Hur ser din dag ut? Har du fullt upp med aktiviteter?

Som mamma till en 5 åring har man inte dag tråkigt, utan tvärtom full av nya idéer hela tiden.

Så den tiden han är på förskolan i veckan, alltså de 24 timmarna han är där i veckan lägger jag otrolig kraft i min internet verksamhet.

Just nu jobba jag mycket med Facebook och annonsering där. Jätte inspirerande och detta hade jag inte trott om mig själv för par år sen att jag skulle ta steget till annonseringen på Facebook

Jaha tänker kanske du och undrar vad är det för koncept då

 



Jobba Online med SFM Digital Verksamhet 



 


Vad är en SFM Digital Verksamhet?


http://stromandbir.se/wp-content/uploads/2013/05/sfm-logo-new-blk-sm.png



En Digital Internet Verksamhet

Starta din online business med SFM,  Six Figure Mentors

Innan du startar din verksamhet samt utbildning på allvar, kan du skapa ett studentkonto hos Six Figure Mentors Du får tillgång till 6h kursmaterial i videoformat samt en 7 dagars video bootcamp som förklarar möjligheterna på internet och vad SFM kan göra för dig. Vi vill att du ska vara säker på vad du ger dig in på och verkligen förstår hur du ska gå tillväga för att skapa intäkter på internet med en internet marketing business.


The Six Figure Mentors (SFM) innebär att du är en fristående internetmarknadsförare “affiliate” där du marknadsför deras webbsidor med produkter/tjänster, låter dem sköta försäljning åt dig och du får provision. Med eget företag (egen verksamhet) köper du rätten till att utnyttja affärskonceptet samt utbildning för din framtid online. I dagens läge är det ca 50 miljoner sökningar via internet per månad efter de tjänster som SFM erbjuder.


Jobba Hemifrån eller var du än befinner dig med din laptop eller mobil


För dig som vill ha svensk information, har möjlighet att registrera in dig få en konsultation via svensk support


HEMSIDA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis