Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

tisdag 18 juli 2017

Tro på det du vill göra



Hej kul att du har hittat till min blogg. Just nu sitter jag jobbar. Tänkte berätta lite hur jag jobbar och tjänar min inkomst och kan leva av detta. Det hela började för 6 år sedan. Jag letade efter möjligheter på Internet och endag fann jag en annons på Facebook där det stod vill du ha frihet och utveckling. Och just då var jag i ett vägskäl att jag ville jobba hemma och vara mer med mina barn. På den vägen blev det jag började en steg för steg utbildning med företaget och allt var digitalt , alltså internet. De lärde mig hur jag skulle marknadsföra konceptet på Internet. När jag får in kunderna via de hemsidor som  SFM företaget erbjuder , så gör de jobbet åt mig, nämligen säljer för mig och jag får betalt och sen gör de också hela kunduppföljningen.  




Idag är jag så tacksam för att jag har denna möjlighet och jag har också lärt mig att marknadsföra andra tjänster som ger väldigt mycket inkomst precis som SFM

Att prata pengar har alltid varit tabubelagt i Sverige. men kommer du till Norge, Tyskland , USA så är det inga problem att prata om hur pengar man har skapat. Våga gå din egen väg och tro på det du vill göra. Låt ingen annan negativ person förstöra dina drömmar och visioner. Jag lovar dig att du kommer komma långt fram det du tar för dig. Att jag än idag jobbar via Internet, är magiskt. 

Vill du veta mer om SFM gör en intresseanmälan och få email info, från Stuart & Jay Team


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis