Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

tisdag 25 april 2017

Att jobba med sfm & dea affärsmöjlighet

Hej! Det var ett tag sedan. Jag har jobbat en hel med min andra verksamheter. Idag tänkte jag berätta lite om hur SFM affärskoncept fungerar.

När man kommer igång med deras stege för steg utbildning så får man all utbildning på hur man ska marknadsföra konceptet och skapa inkomst. Man väljer precis hur man vill jobba och man får färdigt material, hemsidor m.m. Man får även live utbildningar i London, Australien eller USA. Det väljer man själv om vill träffa Stuart & Jay och andra föreläsare och lära sig mer om digital marknadsföring

Att jobba med sfm & dea affärsmöjlighet, kräver inga förkunskaper. Du har redan troligtvis en del i ditt bagage som tex du kan säkert en del om social media, som tex Facebook, Twitter, Instagram, Youtube osv..
Det som krävs att man är driven till 100 % och följer steg för steg utbildningen i konceptet


Vem är då Stuart & Jay?

Dessa otroliga professionella digital entreprenörer , Stuart och Jay har verkligen överträffat allt vad det heter att ha verksamhet på Internet.

Jay & Stuart  , grundarna av SFM & DEA har befunnit sig i online industrin i nästan ett decennium. SFM började som ett marknadsföring system åt andra företag online, men har utvecklats till ett av branschens främsta affärsutbildningsföretag på nätet med medlemmar i 140 länder världen över där en egen produktlinje har blivit integrerat under namnet Digital Experts Academy(DEA).



Det här tycker Annie om SFM


”   Det är en otrolig frihet som jag önskar att alla hade möjligheten att uppleva!=)
Jag har äntligen mer tid över till familjen, och åker jag till familjen över en weekend så kan jag jobba på min dator därifrån. Sen har jag även ekonomi och tid till att resa, har nu i veckan bokat in två resor detta året!=)  

Jag är så tacksam mig själv för att jag tog tillfället att starta min verksamhet när jag hade möjlighet, det har givit mig ett helt nytt liv! “
- Annie Skjöld

Hur tjänar man då pengar på konceptet?

SFM utbildar dig hur du ska marknadsföra och de säljer åt dig och du får betalt




Hur kommer man igång?

Gör en intresseanmälan och därefter kommer instruktioner på hur man går tillväga


HEMSIDA 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis