Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

tisdag 6 december 2016

Visst är det en härlig tid

Hej och välkommen till min sida

Andra advent har passerat och min grabb är förväntansfull inför julen. Nu har han börjat hålla min, att vi ska tro, han tror på tomten. Men frågar man honom rakt ut, så säger han ärligt, nej att han tror inte på tomten. För ett år sedan då han var 6 år, var han t.om rädd för tomten. Så i 7 års åldern börjar tankarna bli mer verklighet och de börjar få mer förståelse. Så den lilla grabb som. trodde på tomten tidigare,  har plötsligt blivit en stor grabb.

Visst är det en härlig tid med julen och julafton och se denna glädjen i barnen

Relaterad bild

Har fått ta igen lite arbete idag och lägga mer tid på kvällen. Helgen har varit i viloläge och även lite julhandel. Åkte på influensa , men på söndagen kändes det lite bättre och orkade med nöd och näppe fixa julklappar till vår grabb och min brors dotter. Hela dagen idag fick jag ta igen det och sova en hel del.

Kvällen blev lyckad fick in en DEA försäljning som SFM `s säljkonsulter gjorde åt mig. Så det blev bra provision på det. SFM säljkonsulter säljer för alla som jobbar med konceptet. Det vi gör är att marknadsföra konceptet på olika sätt på internet och det få man utbildning på när man startar och man får all hjälp och support och en businesscoach att vända sig till. Ett otroligt seriöst företag och man kan jobba helt digitalt, dvs helt via Internet

Med detta vill jag önska dig en bra dag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis