Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

fredag 25 november 2016

Black Friday

Idag börjar fredagen, Black Friday,  med att jag var och tittade när min son skulle sjunga i kyrkan. De skulle fira in advent på morgonen Det är så härligt att deras skola håller på traditioner. Det blev en del dikter och från eleverna och några av de vanliga julsångerna, som Stilla natt, Hosianna osv..  

Bildresultat för kyrkan i trelleborg

Nu är det åter dags att ta tag i allvaret. Igår blev det inte heller så mycket jobb, för skolan hade studiedag och sen var jag tvungen att ta upp adventsstjärnorna och annat julpynt.
Så idag blir det att lägga upp jobbet att blogga en hel del och annonsera också lite grann.

Du kanske undrar vad det är för arbete? Jo detta koncept som jag arbetar sen 5 år tillbaka, är helt digitalt. Alla över 18 år kan arbeta med konceptet. Jag skickar aldrig några produkter , utan allting är färdigt digitalt. Jag säljer aldrig något, utan det gör säljkonsulter i affärssystemet. Det vi gör är att marknadsföra konceptet på olika sätt, som vi har fått utbildning på. Vi får betalt när SFM säljer för oss.
Man kan jobba precis hur man vill med konceptet. Som tex, på olika sociala medier, forum, blogga, annonsera på annonsplatser, Youtube, Facebook, Twitter, Skriva artiklar, Pinterest, Linkedin etc.......

Vill du veta mer om hur du kan jobba endast via Internet?

Få email info, där Stuart & Jay, grundarna till SFM affärskoncept berättar mer om hur man jobbar och man skapar framgång

KLICKA IN




Det bästa med SFM är friheten att kunna bestämma precis när man vill arbeta och att det är digitalt, så man kan jobba varifrån man vill bara man har internet och dator eller mobil

Med detta vill jag önska dig en underbar fredag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis