Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

tisdag 6 september 2016

Hösten är rätt mysig. Det är liksom tillåtet att få ta lite vila

Det är nu som det svenska äpplena är som godast. Jag gillar Discovery äpplena bäst. De är lite syrliga och söta på samma gång


Bildresultat för discovery äpple
Hösten är rätt mysig. Det är liksom tillåtet att få ta lite vila och se på allt kul som tv erbjuder, dvs lite dokusåpa reality program och mysa med nåt gott till det

Igår under IDOL bakade jag en glutenfri äpplekaka och den blev super god

Under hösten brukar jag jobba mer inomhus, i mitt hem första hand så klart och ibland så sitter jag på café och myser och jobba samtidigt



Bildresultat för cafe laptop

Du kanske undrar vad det är för jobb där man kan jobba var man vill och hemifrån?

Jo det är ett affärskoncept, där man marknadsför digitala tjänster och produkter. Man säljer inget utan det gör deras säljavdelning och du tjänar din inkomst. Du alltså marknadsför och utbildar dig samtidigt som du har möjlighet att skapa inkomst.

Vill du veta mer om konceptet?

Få email info

SVENSK VIDEOINFO         KLICKA IN


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis