Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

tisdag 8 mars 2016

Visar möjligheten att jobba hemifrån

Söker du en möjlighet att kunna få både frihet och framgång?
 
Jag började jobba via Internet år 2011 och hittade detta koncept via en annons på Facebook. På den tiden var det inte lika vanligt att man jobbade endast via Internet. Och klart att jag var skeptisk från början och det helt naturligt om man känner det. Det är något nytt och man vet inte om någon annan har lyckats med det.
 
Idag lever jag helt hållet på det här. Jag hade bestämt mig, att jag ville inte vara anställd och så hade jag provat, jobba med hälsoprodukter, där man skulle sälja till vänner och bekanta och man skulle gå på en massa hotellmöten, men tyvärr var det inte min grej. Det passar säkert någon som gillar att sälja och prata och gillar att gå runt att prata med folk.
 
Då för fem år sedan hade jag redan bestämt mig att jag skulle jobba hårt från början och få min internetverksamhet framåt och idag är jag verkligen tacksam över min envishet och de arbete ja la på att få i gång den rullande. Varje dag är unik med detta koncept, inte minst den inkomst jag får in och all den kunskapen som jag fått har gett mig otrolig utveckling.
Det bästa med sfm affärskoncept är också att jag säljer aldrig själv, utan det gör sfm säljavdelning åt mig och jag får mycket bra betalt för varje försäljning det gör. sfm säljer åt alla  som jobbar med konceptet och följer upp kunderna och ger support och coaching
 
När vi startade för fem år sedan var vår grabb liten och då kände jag ännu mer hur viktigt det var för oss att ha honom på mindre timmar på förskolan. Så vi fick följa hans utveckling och fä mer tid att umgås och att ingen behövde känna sig övertrött. Och då var mitt driv framåt ännu viktigare för jag ville verkligen jobba bara på hemmaplan och så blev det. Fast jag behöver inte bara jobba hemma, utan kan jobba var jag vill bara jag har en internetuppkoppling och laptop eller mobil. Så på våra resor har jag alltid med mig laptop eller mobil för att kunna följa vad som händer med verksamheten . Att vi tjänar pengar med vi sover är ingen myt för amerikanerna är vakna och då kan plötsligt få in en försäljning. Detta låter helt otroligt, men man måste jobba själv med detta, för att förstå hela konceptet.
 
Idag går grabben i förskoleklass och vi får fortfarande mycket tid över att umgås med honom. Som mamma kände jag att de inte bara amerikanska mammor som ska kunna  jobba hemifrån och vara nära sin familj, utan det måste vi skandinaver också kunna göra. Och med sfm har jag lyckats få det drömliv som jag bara tidigare kunde fantisera om. Är tacksam för jag mötte rätt människor och rätt koncept.

Jag vet att det är inte så lätt att hitta seriösa koncept på Internet. Det finns så otroligt mycket, och några lovar pengar snabbt och var uppmärksam på det, För inget koncept kan lova, utan allt hänger på hur mycket kunskap man får och hur man marknadsför konceptet och om tjänsterna och produkterna ger högprovision och är därmed också är kvalité och kunder köper världen över.




Få en 7 dagars information till din e-mail om konceptet av Stuart & Jay ( grundarna till sfm affärskoncept )

Skriv in din e-mail på engelsk sfm sida KLICK IN HÄR
eller svensk sida KLICKA IN HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis