Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

måndag 12 maj 2014

Jobba och ha rörelse samtidigt - jobba var du än befinner dig och från Internet

Hej och välkommen

Ny vecka och nya utmaningar

Idag jobbar jag och samtidigt tittar morgon tv med 4 an. Idag tar de upp om hur det påverkar oss  att stå mer när man jobbar. De har forskats att om man står 3 timmar per dag under ett år , räknas det som 10 maraton lopp .

Hur ser din vardag ut? Har du möjlighet med rörelse under din dag?

För min del kan jag variera .

Eftersom jag har ett jobb som gör att jag kan jobba med både med laptop eller mobil så är det perfekt att stå mellan varven. Laptopen brukar jag ställa vid en bra plats så jag kan skifta med att stå och jobba . När jag jobbar med mobilen kan jag t.om jobba gående. Det är perfekt när det är soliga dagar , att kunna gå ute och jobba

Att jobba med SFM online verksamhet är verkligen en frihet, dvs att jag är aldrig behöver vara platsberoende. Dessutom är det väldigt utvecklande och otrolig inspiration 

Med detta vill jag önska dig en bra fortsättning av dagen 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis