Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

tisdag 11 mars 2014

Ge aldrig upp det du drömmer om

Hej och kul att du tittar in på min sida

Äntligen är den här , alltså våren. Som vi alla har längtat till den

Hinner jobba en timme innan jag ska hämta grabben från förskolan. Tänkte ta ut honom och spela lite boll med honom, om han är på de humöret. För vissa dagar är han helt slut även om han bara är där 6 timmar. Det är otroligt tempo på den förskolan och äntligen alldeles för många barn. Så jag är så himla glad att jag tog beslutet att jobba hemifrån och att jag kan bestämma hur många timmar jag vill ha grabben på förskolan. Det hade ju varit mycket svårare att påverka om jag hade varit anställd, så vida jag inte hade varit halvtids anställd. Men då hade jag inte heller tjänat något. 

Idag jobbar jag effektivt när grabben är på förskolan och så lägger jag några timmar på kvällen och något på helgen. Eftersom jag jobbar endast via Internet så kan jag lägga upp mina arbetstimmar hur jag vill. 

Här berättar Stuart Ross ( grundaren av SFM internet business ) hur han förändrade sitt liv






Vad man än bestämmer sig att göra så krävs det hårt arbeta från början
Och det gäller även SFM. Det gäller att följa utbildningen och bestämma sig hur mycket tid man ska lägga på själva arbetet och marknadsföringen

Via svensk sfm support går det bra att göra en intresseanmälan


Hemsida



Med dessa ord vill jag avluta och säga att det går att förändra om man bara har tagit ett beslut.

Ge aldrig upp det du drömmer om

.Ha en super bra i det vackra vårvädret,




 
Foto: Never quit. If you fall... Get right back up!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis