Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

onsdag 29 januari 2014

Friheten är det största med Jobba Hemifrån och endast via Internet

Hej och välkommen till min blogg

För tre år sedan bestämde jag att det jag skulle ordna i mitt liv, var att få den frihet att jag kan lägga upp mitt arbete hur jag vill och att jag skulle verkligen vara mer med mina barn. 

Mina barn som blir snabbt stora och jag ville verkligen inte missa deras utveckling. Jag tänkte om jag hittade något man kunde arbeta hemifrån med och endast via Internet. 

Jag hittade SFM & DEA online verksamhet och fick utbildning på hur jag skulle jobba med detta. Först tänkte jag att kanske inte detta skulle ge några pengar direkt, men ack där hade jag fel. När jag lärt mig hur jag skulle gå tillväga , kom resultaten efter hand och idag jobbar jag bara med detta unika affärssystem

Visst fick jag jobba hårt i början, men det var inga problem jag var ju van vid 9 timmars arbete, så jag la flera timmar på utbildningen för jag ville ju resultat. idag är jag verkligen tacksam för detta och får vara så mycket med min  fyraåriga grabb.

När andra avskyr snö för de måste ge sig ut där varje morgon tidigt, så njuter vi de stunder vi bestämmer för att gå ut. Alla årstider har sin tjusning, det får man inte glömma. Men när det aldrig blir tvång då blir allt mycket lättare. 




Vill du veta mer om hur du kan jobba via internet hemifrån?

Mer info via svensk SFM support Hemsida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis