Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

måndag 28 oktober 2013

Frihet - Jobba hemifrån

Hej och välkommen

Idag är jag oerhört tacksam för att  för jag har tagit denna möjlighet att arbeta hemifrån och inte behöver ge mig ut i denna storm

Och framförallt är det en otrolig frihet att bestämma när jag vill jobba. Som denna veckan har barnen höstlov och min största tös är och hälsar på oss, vilket är otroligt roligt

Att vara heltidsarbetande mamma och hinna med vardagssysslorna och alla aktiviteter är inte lätt. Men tyvärr ser verkligheten ut så här för de flesta. Det går inte påverka så mycket utan arbetsgivarna har helt och hållet makten

Den som kan förändra det är bara du. Låter kanske hårt men de är dagens sanning




Att skapa mer frihet - att vara mer med familjen är idealet





Din tid är värdefull 

Gör de bästa av din livssituation 







Hade inte jag gjort min förändring för snart tre år sedan då hade jag varit stressande utarbetad fyra barns mor och det är oerhört tacksam över att tagit detta beslut att jobba hemifrån och endast via internet och detta otroliga samarbete med Stuart & Jay och svenska Strom & Bir

Vill du titta närmare på hur du kan förändra din livssituation och kostnadsfri konsultation direkt av svensk support : Hemsida




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis